Agenda »
SOLXICSONA. Activitats familiars
Del Dissabte, 1 octubre 2022 al Diumenge, 2 octubre 2022
UN CAP DE SETMANA D’ACTIVITATS FAMILIARS AL CARRER
L’Ajuntament, el Consell d’Infants i el Consell Comarcal organitzen la cinquena edició del Solxicsona, pensada especialment per als infants de primària. .
La primera convocatòria serà el dissabte primer d’octubre a dos quarts de nou del vespre. La plaça de Ramon Llumà acollirà la sessió de cinema a la fresca Els Croods: una nova era. Nominada als Globus d’Or a la millor pel·lícula d’animació del 2020, es tracta del retorn de la família cavernícola dels Croods amb una seqüela. Els protagonistes exploren món per trobar-hi una nova llar fins que van a parar a un paradís idíl·lic que amaga una sorpresa. En cas de pluja, la projecció es traslladarà al teatre comarcal.
L’endemà, de deu a dotze del matí, la cita serà a la plaça de Palau i el Vall Calent, on es podrà participar en tallers de maquillatge de cares, xapes, globoflèxia, manualitats, jocs del món i de fusta i material de circ. També hi haurà un racó per llegir en una biblioteca mòbil. Finalment, a dos quarts d’una del migdia a la plaça Major, començarà el concert de rumba de Daniel Landry i la seva banda per presentar el seu últim disc, Atreveix-te. Landry el Rumbero torna a Solsona en l’agenda que enceta la seva nova etapa com a Landry.